
Markkinointisuunnittelijana suunnittelet, kehität ja toteutat kulttuuritalojen tilojen ja palveluiden markkinointia, vastaanotat varauksia sekä osallistut uusasiakashankintaan ja myyntityöhön. Markkinointisuunnittelija on osa kulttuuritalojen myyntipalvelua. Vastaat markkinointikampanjoiden ja verkkosisältöjen visuaalisesta ja sisällöllisestä suunnittelusta ja toteutuksesta, sisältäen teknisen toteutuksen, mediaostot ja mahdollisen mainostoimisto- ja kumppaniyhteistyön.
Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on kaupallinen AMK-tason koulutus, esim. markkinoinnin tai viestinnän alalta.
Olet etsimämme henkilö, mikäli olet asiakaslähtöinen, markkinointihenkinen ja pidät palveluiden myymisestä. Sinulla on hyvä tekstintuottamis- ja suomen kielen taito, graafisen suunnittelun osaamista sekä hyvät kuvankäsittelytaidot. Olet jo hankkinut kokemusta sisällöntuottamisesta eri kanavissa (esim. uutiskirjeet, nettisivut, fb) sekä uusien asiakaskontaktien luomisesta ja myyntityöstä. Arvostamme kokemusta B2B-markkinoinnista.
Tehtävä on määräaikainen ajalla 11.1.2021- 31.12.2021 ja noudatamme neljän (4) kk koeaikaa.
Hakuaika päättyy 18.12. klo 10. Haastattelukutsut lähetetään heti hakuajan päätyttyä. Haastattelut järjestetään verkon välityksellä jo pe 18.12. sekä ma 21.12.
Lisätietoja ke 9.12. klo 13-14 ja ma 14.12. klo 09-10, kulttuuritalojen johtaja Ulla Tommiska, puh. 020 615 8308
Hakemukset toimitetaan sähköisellä lomakkeella www.kouvola.fi/rekry.